Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 26 lipca 2010

"“Aby dążyć do do gwiazd musisz być na ziemi”"- wywiad z Dulce Marią

Zamieszczę dziś wywiad z Dulce, który odbył się zaledwie kilka dni temu. Odpowiada m.in. na pytania związane z RBD, Christopherem Uckermannem i jej nową płytą Extranjera

Mamy tutaj Dulce Marie. Bardzo dziękuję Dulce, że możemy cie tutaj zobaczyć. Ponieważ masz już tysiące pytań od fanów, które zostały zamieszczone tutaj w zaledwie kilka minut. Mam nadzieje, że wystarczy ci śliny, ponieważ [jak wiemy ] bardzo dużo mówisz.
- Hahaha. Doskonale, bardzo dziękuję!!!

Podejdźmy więc do pierwsze pytania, które wysłała ci Diana-de-lima: Jakbyś chciała aby ludzie reagowali po twoim udziale udział w Mujeres Asesinas 3? I która scena była najtrudniejszą jaką tam zrobiłaś?

- Ujjj ok, dobra, naprawdę nie spodziewam się, że zareagują w jakikolwiek sposób. Myślę, że było to wyzwanie w mojej karierze, jest to postać, która sądzę, że złamie bariery, większością tego co uczyniła. I jak również było to osobiste wyzwanie, są sceny bardzo różne i bardzo silne, ale to już zobaczycie, a więc tylko mam nadzieje, że ludzie to uszanują, i że się im spodoba, ponieważ sądzę, że jest to trudny temat, który mam nadzieje zostanie dobrze zrobiony.

A najbardziej trudna scena to? Ponieważ wiemy, że były tam z inna dziewczyną…
- Ajj tę scenę trzeba zobaczyć , trzeba ją zobaczyć.

Ujjjj.
- Hahahah

Od Ric.girl: Jak utrzymujesz twoją pokorę i trzymasz nogi na ziemi? Jesteś już jedną z niewielu artystów, którzy tacy są.
- Ajj, bardzo dziękuję kochana. Spójrz, myślę, że …zaczęłam będąc bardzo malutka, zaczęłam tą karierę mając pięć lat, a każdy krok mnie kosztował i prawdą jest, że moja rodzina zawsze była tam ze mną i opanowała to. Zachowałam kontakt ze wszystkimi moimi przyjaciółmi z dzieciństwa, którzy chcieli być ze mną, dla których byłam…byłam sobą, pomimo medialności. I sądzę, że byłam w dobrym miejscu, tak abym mogła zobaczyć gwiazdy i przypomnieć o czymś co musi trzymać nogi na ziemi. I myślę, ze również ludzie, będący tak blisko, to ci którzy naprawdę to wiedzą, że ich kocham i uwielbiam. I z którymi również jestem w kontakcie, w normalnym życiu i którzy wiedzą gdzie jestem.

CinthiaDM: Jakie jest Twoje główne źródło inspiracji dla komponowania piosenek?

- Eeee.. MIŁOŚĆ…Miłość i nieodwzajemniona miłość. Myślę, ze to inspiruje bardzo wielu ludzi, zarówno poetów jak i tych, którzy rzeźbią, tych którzy malują. Myślę, że miłość nie jest tylko do osoby, jeśli nie do życia, miłość do twojej rodziny, do twoich przyjaciół, do natury, tysiące takich rzeczy jest tym co cię inspiruje i tak samo nieodwzajemniona miłość, która odczuwa się równie silnie.

Myślisz, że za 10 lat byłoby możliwe spotkanie się całego RBD, rozmawiałaś o tym ze swoimi przyjaciółmi z RBD?
- Jesteś bardzo miła. W ciągu 10 lat prawdopodobnie tak,…to tak.
Nigdy nie mów nigdy, nie? Prawdą jest, że właśnie teraz jesteśmy rozłączeni i jak każdy, poszukując swojej drogi drogi.
Ale było to coś tak pięknego i tak silnego, co zrywało z tak wieloma rzeczami, więc nie mam wątpliwości, że w pewnym momencie zbierzemy się razem, ale na razie nie ma żadnego planu.


Uczycie się być solistami, każdy kontroluje swój kierunek i właśnie na Premios Juventud zadebiutujesz, odbędzie się Światowa Premiera, twojego nowego utworu.

- Dokładnie…

Powiedziano nam, że zobaczymy coś super na scenie. Powiedz nam troszeczkę o tym co, czego możemy się spodziewać. Wiem, że będzie wiele niespodzianek, ale co to może być.

- To co mogę wam powiedzieć to, zobaczycie mnie, przyjdę tam aby być całkowicie sobą - Dulce. Przybędę zaśpiewać z całego serca, zaśpiewać mój pierwszy singiel, “Inevitable”. Z którego wyjdzie jakość śpiewu, jak u Anahi gdy wydawała swoja płytę. Ale nie….Będę śpiewać! Jest Nieuniknione zaśpiewać “Inevitable” dzieciaki, hehe. I cóż jestem szczęśliwa, bardzo podekscytowana, zdenerwowana. Myślę, że wszystkie dzieciaki, które mnie śledzą, moje wojsko, jak już wam mówiłam, są równie podekscytowani, podobnie zdenerwowani jak ja. Ale brakuje tylko dwóch dni abym zaprezentowała im coś mojego na scenie, a minęło połowa czasu odkąd nie występowałam na scenie. A więc dobra zobaczymy co się wydarzy. Pierwszy raz przybędę samochodem, nie tak jak inne osoby przylotem [samolotem] haha.

Nadal fani pragną tej iluzji, która była w Telenoweli lub w grupie.
I Elena 16 z Polski, pyta…

- Z Poooooolski

Jak całuje Christopher? Co oznacza Christopher dla ciebie?

- Jak całuje? Hehe. Cóż, spójrz, w telenowelach nie jest tak samo jak w prawdziwym życiu, ponieważ nie jest to to samo oczywiście, ponieważ to jest gra, ale na pewno tobie bardzo się podobało hehehe.
I oznacza, że jest to chłopak, którego bardzo a to bardzo kocham, który jest przyjacielem, z którym dzieliliśmy wiele rzeczy w grupie i bardzo podziwiam go jako aktora i jako osobę!
- I jako piosenkarza oczywiście!!..przepraszam hehe


I moglibyście coś zrobić razem w przyszłości? Mogłabyś zaprosić go do jakiegoś [projektu] muzycznego?
- Cóż, nie wiem. Mówię ci wszystko może się zdarzyć

- Diana2006 pyta : Za czym najbardziej tęsknisz z bycia w grupie RBD?

- [Apsik!] Przepraszam [Apisk!] Przepraszam!
Tak więc..za wieloma rzeczami, na przykład za tymi czatami, gdzie zawsze byliśmy razem, mówiąc bzdury i wszyscy się śmialiśmy. Za tym tęsknie.
Tak więc byliśmy jak rodzina [Apsik!]. Przepraszam, to przez to, że mam alergie. Jestem alergiczką. Tak jestem alergiczką i mam alergie no to co jest tu w kątach [na kurz xD].
Tak tęsknota jest ukryta, jest między kolegami, i w jakiejś formie jestem teraz sama, nie jakby trzymali mnie za rączkę. Ale cóż, myślę, że trzeba się cieszyć wszystkimi etapami. A że wszyscy cieszyli się bardzo kiedy byliśmy w szóstkę RBD, teraz również należy cię cieszyć wszystkim czym się my cieszymy i czego się uczymy.


Mówiąc o miłości i nieodwzajemnionej miłości, myślę wtedy, że były inspiracją do twojego nowego albumu, jak również że w całości się w niego zaangażowałaś.

- Tak ta płyta… jak dobrze, że jest nią “Extranjera”, ma oczywiście moje teksty, tak wiec ma jak to mówimy, małą biografie z różnymi rzeczami. I mam piosenki które napisałam, które naprawdę mi się podobają, a które nie zostały umieszczone na płycie. Mniejsza część z nich [->tych które napisałam] jest na płycie, nie?
Ale myślę, że tam będą i chciałbym kiedyś móc podzielić się nimi ze wszystkimi ludźmi.


A zrobisz jakiś duet? Powiedz nam trochę więcej o piosenkach.

- Na tej płycie..cóż to jest moja pierwsza płyta jako solistki, tak wiec wszystkie utwory są niepublikowane. Nie ma żadnego duetu. Prawdopodobnie w reedycji tej płyty, mogę pomyśleć o jakimś duecie, mówiłam ostatnio o duecie z Akonem, który był sukcesem, i ta piosenka ["Beautiful"] bardzo mi się podoba, ale na mojej płycie “Extranjera” są teraz utwory niepublikowane, teraz podążam jako solistka.

Jak dobrze. Pytanie dla ciebie od Dulceunica :
O którym z twoich ex chłopaków myślałaś kiedy tworzyłaś słowa do “Inevitable“?


- O żadnym. Hahaha.. To nie tak, tak naprawdę piosenka “Inevitable”, mówi o tym kiedy zakochujesz się w kimś, z kim nie możesz być. I dlatego jest to nieuniknione, i dlatego prosisz, o chociaż jeden dzień, ponieważ odchodzisz. Myślę, że to mogło zdarzyć się również nam, myślę, że każdemu. Co się dzieje, np. będąc po raz pierwsza zakochana, w jakimś chłopaku, który nie zwraca na ciebie uwagi, ponieważ nie jest przygotowany na to [że jesteś w nim zakochana], i ma dziewczynę, i wtedy mówisz mu : TO NIEUNIKNIONE ZAKOCHAĆ SIĘ W TOBIE. I wtedy, dobrze się dzieje. Teraz dorastając, natykamy się już na trudniejsze rzeczy, ale tak naprawdę dzieje się to w sytuacjach, kiedy podoba ci się ktoś, kto nie może być z Tobą.
Dlatego jest to moją inspiracją w tej piosence.


I nie stworzyłaś ją dla jakiegoś specjalnego mężczyzny, specjalnego chłopaka, kogoś takiego?

- Nie. Jeśli był w takiej sytuacji, ale bardziej chodziło o sytuację, nie o osobę.<

Pyta La-rebelde-karla: Czy miałaś miłość, która zaznaczyła ci się na całe życie?
- Jasne, oczywiście, że tak

A Imię, nazwisko? hehe
>- Nie . Wiele! Nie, to nie prawda hehe

Jedno!
- Nie

Baby-gordita-ale: Dulce, Kiedy wyjdzie twój film w Los Angeles - Californii?

- A wiec dobrze. Ten film nazywa się ¿Alguien ha visto a Lupita? Będzie wychodzić, jest już planowany że wyjdzie w marcu - w przyszłym roku w Meksyku i Chile, jeszcze nie wiem zbyt dobrze co ze Stanami Zjednoczonymi, musi przybyć, mówię to przypuszczalnie, ale jak na razie nie znam dat. Wszystko może się stać. Wszystko!

Karen/ramirez: Dulce to prawda, że napisałaś piosenkę z Poncho? Która to była?

- Tak, jest to piosenka, która nazywa się ”Llévame”, którą faktycznie napisaliśmy, na ostatnią płytę RBD, jest to piękna piosenka, napisaliśmy ją wam myśląc o końcu, jako grupy, nie? Myśląc jak napisać piosenkę do fanów na koniec RBD i podarowaliśmy ją niedawno na internecie, aby było sprawiedliwie dla wszystkich osób, ponieważ nie było jej na płycie, tak wiec pojawiła się tam, nazywa się Llevame, i jest naprawdę ładna.

Co będziesz kontynuowała po Premios Juventud?
- No to teraz jestem skoncentrowana na próbach z moim zespołem
Montuję moje Show, to moje Show , które wam pokaże.
Teraz ostatnią rzecz jaką zrobiłam była seria MUJERES ASESINAS.
A przedtem robiłam film “Alguien ha visto a lupita?”, który wkrótce wyjdzie.
I teraz skupiam się całkowicie na muzyce, jeśli Bóg mi da to w sierpniu pojadę do Brazylii, do Argentyny, Chile. I następnie do ”małpeczek” w Hiszpanii.
A więc następnie będę robić koncert promujący płytę, staram się pojechać do wszystkich krajów, nie wiem… musicie mi uwierzyć, że naprawdę bardzo tego pragnę.
Będę jechać, tego 17 lub 18 nie pamiętam, którego nastego hehe….


Pod koniec tygodnia..

- ..w Monterrey. To moja pierwsza prezentacja w Meksyku, aby wesprzeć Monterrey. Jest to koncert charytatywny dla wszystkich osób dotkniętych przez huragan ALEX.


Jak dobrze Dulce, a wiec myślę, że będziemy kończyć.
Mam nadzieję, że fani czują się szczęśliwi
Dulce naprawdę, [dziękuję], że znalazłaś czas aby być tutaj.


- Dzieciaki bardzoooo za wami tęsknię!!!!! Z mojej strony bardzo dziękuję wam za czat. Jestem bardzo za wysokiej jakości za technologią, ale przynajmniej będziecie mogli to zobaczyć. I wysyłam wam dużo buziaków, dziękuję za cale wasze wsparcie, za głosowanie na mnie, za wasze komentarze, za wasze słowa, wiecie że potem się zobaczymy. A wiec byłam tutaj aby odpowiedzieć wam na różne tematy.

- Bardzo dziękuję Dulce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz