Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 sierpnia 2010

Cytaty Paulo Coelho

W tym poście pozwolę sobie odbiec od tematu RBD.
Wczoraj, czyli 28.08.10r złapałam takiego ogromnego doła, że mówię wam.
Dowiedziałam się, że nie wykluczone jest to, iż osoba, którą kocham nad życie wyprowadziła się z mojego miasta i więcej jej nie zobaczę.
Dla Was o nic, ale dla mnie to straszne...
Nie wiem jak dam sobie radę.

Zawsze gdy mam takiego doła, to lubię sobie poczytać różne cytaty Paulo Coelho.
Oto te, które lubię najbardziej:
1. "Z wiatrem będzie mu posyłać pocałunki, wierząc, że wiatr muśnie jego twarz i szepnie mu do ucha, że ona ciągle żyje i czeka."

2. "Miłość jest jak narkotyk. Na początku odczuwasz euforię, poddajesz się całkowicie nowemu uczuciu. A następnego dnia chcesz więcej. I choć jeszcze nie wpadłeś w nałóg, to jednak poczułeś już jej smak i wierzysz, że będziesz mógł nad nią panować. Myślisz o ukochanej osobie przez dwie minuty, a zapominasz o niej na trzy godziny. Ale z wolna przyzwyczajasz się do niej i stajesz się całkowicie zależny. Wtedy myślisz o niej trzy godziny, a zapominasz na dwie minuty. Gdy nie ma jej w pobliżu - czujesz to samo co narkomani, kiedy nie mogą zdobyć narkotyku. Oni kradną i poniżają się, by za wszelką cenę dostać to, czego tak bardzo im brak. A Ty jesteś gotów na wszystko, by zdobyć miłość."

3. "Serce obawia się cierpień [...] Powiedz mu, że strach przed cierpieniem jest straszniejszy niż samo cierpienie. I że żadne serce nie cierpiało nigdy, gdy sięgało po swoje marzenia..."

4. "Czekanie sprawia ból. Zapomnienie sprawia ból. Lecz nie móc podjąć żadnej decyzji jest najdotkliwszym cierpieniem."

5. "Z chwilą gdy decydujesz się stawić czoło problemom, przekonujesz się, że możesz więcej, niż ci się zdawało."

6. "Wiedziałam, że cały mój dotychczasowy świat legnie w gruzach. Rozsądek ostrzegał mnie, ale serce nie posłuchało jego rad"

To moje ulubione... Dokładnie opisują moją dotychczasową sytuację.
A tu jeszcze 3 inne, ale już nie autorstwa Paulo:

" I chyba czegoś tutaj nie rozumiem...
szybko się uczę, ale żyć wciąż nie umiem.
Mówili mi : - śmiej się, dzisiaj karzą mi płakać.
Wczoraj skrzydła ucięli - dzisiaj karzą mi latać..."


jest mnóstwo ludzi na świecie,
którzy powiedzą Ci, że nie możesz.
a Ty musisz po prostu odwrócić się
i powiedzieć 'no to patrz'.


Być może dla całego świata jesteś nikim, ale dla jednej osoby jesteś całym światem...
____________________________________________________________

To są tytuły piosenek, które lubię słuchać, gdy jest mi smutno. Choć wcale a wcale nie poprawiają humoru. Wręcz przeciwnie.

1.Yiruma- River Flows In You

2.Ennio Morricone- Le Vent, Le Cri

3. Anahi- Aheph

4. Luis Fonsi- Nada Es Para Siempre

5. Los De Adentro- Nubes Negras

6. David Archuleta- To Be With You

7. Christopher von Uckermann- Me enamoro de Ti

8. Leann Rimes- Can't fight the moonlight

9. Wzr- bogini seksu

10. RBD- Fuera
(Ta piosenka jest moją jedną z ulubionych RBD. Ona daje mi siłę i gdy jej słucham, uświadamiam sobie, że potrafię bardzo dużo :) )



Przepraszam za nudny wątek, ale po prostu musiałam to wszystko napisać. Obiecuję, że już nie będę waliła takich smętów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz